12 March 2009

Kerumitan yang memualkan

Entah kenapa sejak akhir-akhir ni email saya susah benar nak dibuka, kalau nak attach fail pun ambil masa yang lama.. Kadang-kadang saya jadi mual nak baca email sebab bila tekan aje inbox akan keluarlah error 999.

Saya yang memang tak tau sangat pasal teknologi mula tertanya-tanya, ape yang bermasalah sebenarnya. Laptop ke, modem ke atau saya sendiri yang tak pandai guna teknologi.

Bila dirujuk kepada suami, dia kata "kenapa la syifa ni selalu tak bernasib baik dengan barang-barang elektronik..." Saya yang mendengar kata-kata itu termangu mencari jawapan. Ish apa salah saya? Rasanya saya dah cukup berhalus guna barang-barang elektronik, terutama barang-barang yang saya beli menggunakan titik peluh saya sendiri...

Huhu... rasa geram pun ada... bila nak buka email tak boleh, nak attach laporan pun tak boleh.. Apa yang perlu saya buat? Ke mana saya nak mengadu? Atau saya perlu biarkan saja ia berlalu?

Mmm saya pun tak tahuuuuu....

No comments: