03 March 2009

Apa yang penting! Kerjasama!

Alhamdulillah, berkat kerjasama ikhwah dan akhawat Kursus Kecemerlangan Solat yang telah diadakan pada hari Jumaat 27 Februari lalu telah berjalan dengan lancar. Walaupun kegusaran jelas kelihatan di wajah beberapa akhawat, namun kehadiran peserta yang hampir memenuhi dewan telah mengubat hati semua.

Kami sangat bersyukur kerana program terbuka bersama belia-belia kedah yang pertama kali dianjurkan ini mendapat sambutan hangat di kalangan belia-belia di negeri ini. Ia bukan sahaja memberi semangat kepada kami untuk terus melaksanakan dakwah, tetapi sebenarnya memberi gambaran kepada kita bahawa sebenarnya masyarakat sangat menunggu-nunggu program kerohanian seumpama ini.

Jika sebelum ini kita merasa sedikit bimbang sama ada boleh melakukan atau tidak penggarapan massa, alhamdulillah program ini juga memberi sedikit keyakinan bahawa dengan kerjasama dan kesungguhan semua pihak, program-program penggarapan massa yang kita rancangkan dapat dilaksanakan.

Syabas diucapkan kepada semua penggerak. Moga proram ini menjadi satu batu loncatan kepada kita untuk terus bergerak dengan lebih dinamik demi dakwah yang kita cintai ini.

No comments: