01 November 2009

Report Day - Tadika Nursyifa

Alhamdulillah saya rafa'kan ke hadrat Allah Rabbul Jalil atas kurnianya memudahkan Hari Laporan Prestasi Pelajar Tadika Nursyifa pada Jumaat yang lalu. Dengan kehadiran ibu bapa yang responsif, saya amat berterima kasih atas kerjasama semua waris.

Saya juga rasa sangat gembira bila ramai ibu bapa yang begitu teruja dengan perkembangan yang telah ditunjukkan oleh anak masing-masing.

Anak-anak kecil yang datang ke Tadika dengan minda yang kosong kini menjadi seorang kanak-kanak boleh membaca, menulis dan mengira. Mereka juga boleh membaca doa-doa dan surah-surah pendek. Bukan ibu bapa sahaja yang teruja sebenarnya, saya lebih lagi.

Saya bersyukur kerana dengan usaha guru-guru dan kesungguhan anak-anak itu, sekarang ia telah menunjukkan hasil. Well done!

Terima kasih juga saya ucapkan kepada ibu bapa yang telah memberi komen serta cadangan di dalam Borang soal selidik yang telah diedarkan. Saya amat-amat menghargainya, dan Insya Allah segala cadangan dan komen akan saya ambil tindakan.

Sekali lagi, terima kasih kepada semua pihak yang memberi sokongan kepada kami. Semoga usaha ini akan terus berjalan dan kami dapat terus melahirkan anak-anak yang cemerlang dan gemilang. Amiiin...


No comments: