13 May 2009

Silap faham

Sejak dua tiga hari lepas saya cuba nak 'connect' ke internet, malangnya tak berjaya, sedangkan banyak perkara yang ingin saya kongsikan. Saya pergi tanya celcom katanya memang sekarang sistem ada problem. Saya pun bersabar je la...

Tapi bila dah lama sangat tak boleh-boleh jugak saya pun mula resah dan gelisah dan memaksa suami telefon Celcom careline, sebab line tersebut walaupun saya yang guna tapi ia atas nama suami saya. Rupa-rupanya line kami kena bar sebab dah dua bulan tak berbayar. Hehe... itu semua salah saya, tak tengok bil.

Moral of the story : rajin-rajin tengok bil, jangan bila dah kena bar baru nak menggelabah...

Rugi sangat rasanya sebab tak dapat berkongsi rasa sempena hari ibu yang lalu. Walaubagaimanapun, saya akan berkongsi juga walaupun hari ibu dah lepas, namun bagi saya setiap hari ialah Hari Ibu sebab ibu akan sentiasa bersama anak-anak tak kira masa dan ketika...

No comments: